Galerón de las monjas

En nomi del Patris, y del Filii, y del Spíritus Sancti. Pater, que desde difícili mansiói Tuae auscultas nos, dirige ánimas nostras por la vía bona, a nosotras que congregatas en oratioi en esta humilis casa estamos, infra el praesidio de Sancta María Mater Tua. A ella, Advocata Nostra, precamos que con Tuo Filio nos reconcilie, a Tuo Filio nos commende, ante tuo Filio nos repraesente, a nosotras paupere peccatoras que este vallis lacrimae habitamos. Gratias Tuas no niegares nos, Tú que supra nosotras omnipotens regnas. Sumus hermanas que sacrificium pro la fidei hecho han, aunque nullum tan magnus como el de Tuo Filii, que passús sub Pontio Pilato, fue crucifixus, mortuus y sepultus, descendit a los inferos, al tertia día resurrexit de la mortuis, ascendít al caelos, y está sentedet a la dexteram de Deis Patris omnipotentis. Pater, nosotras los defectos de los iudiciorum humanorum demasiado bene cognoscemos, por eso expectamos que venga Filio Tuus a vivos y mortuos iudicare. Regnum suum no haberá finim.

Pater, supra totum pro adolescenes detorquates precamos Te, que amor con desiderium confunden, supra sí attentio máscula traheyendo y asícut a praedatores exponiendo se, pra que la lux de Materis Tua, la inmaculata María, via sua illumine. Nosotras, que contigo del sacramentum matrimonii gaudamos, sapemos lo que haber un Cóniuem amabilis y Aeternus est, que en Amor Suum cuidarnos sape. Permitte que hermana Emilia nostra, que por las novas idolatrías decipera vive, quam actio Tuus este eventum videa, de inmensi Amor Tui. Tú has dado el primum passum a que los oculii a culpas y lapsus suus abra, permitte ahora que la via boni que se le offerre siquia. Pater, que en tu omniscientia sapiens eres, haz que el Spríritus Sanctus supra ella disceda, pra que la Lux de tu Veritis Aeternis vider possa. Que sacramentum nostrum siqa o que a un homem encuentre, que por la difícili vita de este vallis lacrimae guíe la. Pater, haz la ver que la femina infecta y fragilis est, que locus suum nunca sola est, mánda le un homem que laude la y mortificae la como Tú con nosotras haces lo, que la beatitudo familiae monstre le. Ella a pes Tuos iace, precariando remedium corpis suis. Adprehenda a él est, e ignara de que anima sua est la que en perículo est. Pater, videre haz le que vulnia suas nihil con la passio Filii Tui comparatas sum. Tú que se las has dado pra vanus terrestrii meménto le, déja las ahora mientras spíritu suus non purgare. Que la inmaculata María en virtui sui guíe la. Que el supplicium sólo de carnis sui sea, carnis que pulvis est y en pulvis fieri.

Pater, precamos Te pro la Mater Conchita, pro crimi que no committo claudeta, y que crimen non erat, pues arbitrium Tuum semper rectum est.

Precamos Te pro inimicis nostri. Pro director y familiae sua, pro que malos passes suus relinquoen y ya no eduquen a filii sui intra damnatii y malos exempli; pro commissario Suárez y omni manci sui, pra que en poenae suae opportunitim pra venire más a Filio Tuo videran; pro omni habitans de esta insulae, pra que passi sui mortifiquen y liberes de la tyrannis corpium suum vean se, que más atrox que cualquiera que los homini coerceran est.

Totum esto precamos Te, Dominus Nostro, porque Tú Bonum Pastor eres y nosotros oves greis Tuis sumus.

Gloria al Patri, y al Filio, y al Spiritui Sancto. Asícut erat al principio, y nunc, y semper, y por saecula saeculorum. Amén.

¡Viva Christus Rex!

Compartir:

Escríbeme

Salúdame, pídeme cosas que no te voy a cumplir. Lo que sea.

hugo@hugolabravo.com